وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

علیرضا جلایق

وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

پیوندهای روزانه
پخش زنده حرم مطهر

معرفی سایت IranTalent.com

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ

راهنمای خدمات سایت IranTalent.com

 کاربرد این سایت چیست؟

IranTalent.com یک سرویس کاملا آنلاین است. این سرویس برای افراد متخصص و مسلط به زبان انگلیسی امکان یافتن بهترین فرصت­های کاری و حرفه‌ای را در سراسر ایران در بهترین شرکت ها فراهم می‌سازد.

همچنین از طریق این سایت، شرکتها و موسسات میتوانند بهترین مدیران و متخصصین را در کمترین زمان یافته و از آنان برای فعالیت در مجموعه خود دعوت به همکاری نمایند.


 نحوه کار این سرویس به چه صورت است؟

متخصصین و افراد جویای فرصت­های شغلی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه­ای پس از ثبت نام در سایت، مشخصات فردی، سوابق تحصیلی‌ و خلاصه تجارب کاری خود را در چند فرم آنلاین وارد می­کنند. این اطلاعات توسط سایت بطور اتوماتیک تبدیل به یک رزومه آنلاین (CV) شده و در بانک اطلاعاتی‌ IranTalent.com ذخیره می­شود.

کارفرمایان و شرکت­هایی که جویای نیروهای حرفه‌ای هستند می­توانند این افراد را از دو طریق یافته و با آنها تماس بر قرار کنند:
 
  •  آگهی استخدام: شرکت­ها فرصت­های کاری خود را بر روی سایت آگهی می­کنند. سایت بصورت اتوماتیک هر هفته آخرین موقعیت­های شغلی آگهی شده را به افرادی که تحصیلات، تجربه کاری یا علایق حرفه­ ای مرتبط دارند ایمیل می­کند. علاقمندان به هر موقعیت شغلی پس از مطالعه آگهی و توضیحات ذیل آن ، درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال می­کنند و در اینصورت رزومه آنان بدست کارفرما می رسد. کارفرما پس از بررسی رزومه‌های دریافتی، نیروهای مورد نظر خود را انتخاب کرده، از آنها برای مصاحبه و دیدار حضوری دعوت می‌کند.
  •  جستجو در رزومه­ ها:شرکتها همچنین امکان این را دارند که نیروهای مورد نظر خود را مستقیما در مجموعه رزومه های جمع­ آوری شده در بانک اطلاعاتی سایت جستجو کنند. این امکان چیزی شبیه جستجو در گوگل می‌باشد، با این تفاوت که علاوه بر کلمات و عبارات، کارفرما می­تواند بر اساس پارامترهای دیگری مثل سن، زمینه تخصصی، نوع صنعت، میزان تجربه، و  استان محل سکونت جستجوی خود را محدود نماید. سایت رزومه‌هایی‌ را که بیشترین مطابقت را با پارامتر های درخواستی کارفرما دارند لیست می­کند. کارفرما پس از بررسی رزومه‌های یافته شده، با افراد مورد نظر خود تماس گرفته، از آنها برای مصاحبه و دیدار حضوری دعوت به عمل می­آورد.

 چه  کسانی از سرویس این سایت استفاده می­کنند؟

سرویس IranTalent.com برای افرادی مناسب است که حداقل دارای مدرک کارشناسی بوده و آشنایی نسبی به زبان انگلیسی دارند.

در حال حاضر حدود نیم میلیون نفر از متخصصین ایرانی رزومه خود را در بانک اطلاعاتی سایت ثبت کرده اند. لازم به ذکر است که اکثر این افراد به دلیل داشتن تحصیلات و تخصصهای مختلف، پیشاپیش در فرصتهای کاری خوبی‌ مشغول می­باشند. اما با ثبت نام در سایت، امکان یافتن فرصت­های بهتر و مناسبتر را برای خود فراهم می­کنند.

تا به امروز بیش از ۱۶۰۰ شرکت از سایت برای یافتن نیروهای متخصص خود استفاده کرده اند. کارفرمایانی که از این سرویس استفاده می­کنند اغلب شرکت­های بین‌المللی فعال در ایران، و یا شرکت­های ایرانی‌ شناخته شده­ ای می باشند که در صدد استخدام نیروهای متخصص و مسلط به زبان انگلیسی هستند.


 این سرویس در مقایسه با گزینه‌های جایگزین چگونه است؟

سرویس استخدام آنلاین امروزه در سراسر جهان به عنوان جایگزین برتر روش­های سنتی‌ استخدام (نظیر آگهی روزنامه و یا معرفی از طریق دوستان و آشنایان) شناخته شده است.

مطالعات انجام شده و مقایسه IranTalent.com با پرتیراژترین روزنامه ایران، نشان می دهد که تعداد رزومه های دریافتی از آگهی روی سایت بیش از ۵  برابر تعداد رزومه های دریافتی از طریق روزنامه بوده است. این در حالی است که هزینه سایت بطور میانگین ۵۰ درصد پایین تر بوده و رزومه های آن از کیفیت بالاتری برخوردارند. جهت اطلاع بیشتر به این مقایسه آماری مراجعه نمایید.


 چرا سایت کلاً به زبان انگلیسی است؟

از آنجایی که زمینه خدمات IranTalent.com منحصر به افراد و متخصصین مسلط به زبان انگلیسی می‌باشد، کلیه بخش­های سایت به انگلیسی طراحی و ارائه شده است.

چنانچه شما تمایل به استفاده از سایت دارید ولی‌ تسلط لازم به زبان انگلیسی ندارید، میتوانید پس از گذراندن یک دوره زبان انگلیسی دوباره به سایت مراجعه نمایید.


 هزینه استفاده از سایت چقدر است؟

کلیه خدمات IranTalent.com برای متخصصین و متقاضیان فرصت­های شغلی کاملا رایگان است و هیچ گونه هزینه‌ای برای ثبت نام در سایت دریافت نمی‌شود. در صورت یافتن فرصت کاری از طریق سایت نیز نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست.

شرکتها و موسساتی که از سرویس IranTalent.com برای یافتن نیرو استفاده می­کنند، بسته به مدت و نوع دسترسی مورد نیاز خود، بر اساس تعرفه سایت، آبونمان ماهانه یا سالانه پرداخت می نمایند.


 برای شروع استفاده از خدمات سایت چه کنیم؟

متخصصین جویای کار: اگر شما جویای فرصت‌های کاری متناسب با تخصص، تجربه و یا تحصیلات خود هستید، لطفا مشخصات خود را در فرم ثبت نام متخصصین وارد کنید و به سوالاتی که سیستم از شما میپرسد پاسخ دهید.

کارفرمایان/ جویندگان نیروی متخصص: چنانچه شما برای شرکت و یا سازمان خود جویای نیروی حرفه‌ای هستید، لطفا به صفحه شرکتها و کارفرمایان مراجعه نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا برای ارائه توضیحات بیشتر خدمات و ایجاد دسترسی آنلاین، با شما تماس گرفته شود.
 


منبع: IranTalent.com

  • علی رضا جلایق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی