وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

علیرضا جلایق

وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

پیوندهای روزانه
پخش زنده حرم مطهر

سیستم مدیریت وب سایت اساتید

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

در دنیای امروز که اینترنت و صفحات وب از جمله مهمترین ابزارهای ارتباطی هستند، ضرورت داشتن صفحه شخصی در وب برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها امری لازم و ضروری است. در همین راستا شرکت برنامه نویسان ارج گستر اپلیکیشنی را برای ایجاد صفحه شخصی ویژه هیئت علمی طراحی نموده که مورد استقبال اساتید قرار گرفته است.

هر عضو هیئت علمی میتواند دو وب سایت مجزا به زبانهای فارسی و انگلیسی داشته باشد، به طوری که هر وب سایت شامل امکانات ذیل میباشد:

 

۱-  اطلاعات شخصی
نام، نام خانوادگی، ایمیل، آدرس، تلفن، فکس، آدرس وب سایت و محل کار

۲-  رزومه
هر فرد میتواند یک توضیح کوتاه در مورد حرفه (شغل)، سمتهای اجرایی، جوایز و افتخارات، دیگر فعالیتها را در این قسمت وارد نماید و یا آن را غیر فعال کند.

۳- لیست دانشجویان
هر فرد میتواند لیست دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکتری و پست دکتری) را در این قسمت وارد نماید. اطلاعات هر دانشجو صرفا شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ اتمام تحصیلات، مقطع و عنوان پایان نامه میباشد.

۴- برنامه هفتگی
یک جدول ثابت میباشد که سر ستونهای آن شامل ساعت ( ۸-۱۰، ۱۰-۱۲، ۱۲-۱۳، ۱۳:۳۰-۱۵:۳۰ و ۱۵:۳۰-۱۷:۳۰) و سطرهای آن شامل ایام هفته میباشد و در سلولهای میانی میتوان برنامه هر ساعت در روز مشخص را وارد نمود.

۵- بیب تک (BibTeX) مقالات
در این قسمت فرد میتواند فایل بیب تک مقالات خود را آپلود و دانلود نماید. همچنین میتواند ترتیب نمایش مقالات را به صورت صعودی و نزولی برای هرکدام از آیتمهای عنوان، تاریخ، نوع مقاله مشخص نماید.

۶- علاقه مندیها
در این بخش هر شخص میتواند به تعداد نامحدود علاقه مندی را اضافه نماید، همه علاقه مندیها در صفحه اصلی سایت نمایش داده میشود.

۷- گالری تصاویر
هر فرد می تواند به تعداد نامحدود (به شرط اختصاص فضای کافی توسط دانشگاه) تصویر در وب سایت آپلود نماید و بعد از آپلود، لینک آن را دریافت نماید. تمامی تصاویر آپلود شده در این بخش در وب سایت فرد قابل مشاهده میباشند.

۸- CV
هر وب سایت شامل یک CV میباشد که قابل مشاهده و پرینت توسط بازدیدکنندگان میباشد، همچنین صاحب وب سایت میتواند آیتم های موجود در آن فعال/غیرفعال نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی