وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

علیرضا جلایق

وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

پیوندهای روزانه
پخش زنده حرم مطهر

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

تولید عکس تصادفی با lorempixel

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ب.ظ

lorempixel

اگر در حین طراحی سایت نیاز به یک عکس با سایز مشخص داشتید می توانید با استفاده از سایت lorempixel یک عکس تصادفی متناسب با کاربری که می خواهید تولید کنید.

  • علی رضا جلایق

Share LaTeX

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

Share LaTeX

Share LaTeX یک ادیتور بسیار خوب برای لاتک است، شما می توانید فایلهای لاتک خود را در این ادیتور اپلود کنید و از آن خروجی بگیرید.

محیط این ادیتور بسیار کاربرپسند است و همه امکانات را دارد، می توانید به تعداد دلخواه و رایگان فایلهای لاتک ایجاد کنید.

در اینجا می توانید همه دستورات مربوط به روی هم قرار داد متن ها را مشاهده کنید، این دستورات در درست کردن اسلاید با قالب beamer و دیگر قالب ها خیلی کاربردی است.

در اینجا می توانید همه قالب های مربوط به بیب تک را مشاهده کنید، بیب تک یک ابزار خوب در لاتک است که می توان به سادگی مراجع مربوط به مقاله یا کتاب را مدیریت کرد.

سایت پارسی لاتک یک سایت فارسی خوب برای آموزش لاتک است، می توانید در این سایت به فیلم های آموزشی و نمونه فایل های لاتک را دریافت کنید.

  • علی رضا جلایق

افکتهای زیبای Hover

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

این سایت افکهای زیبایی را در حالت hover برای شما قرار داده است ، می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید.

  • علی رضا جلایق

Free Dll File Directory

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ

www.zhaodll.co

در این سایت می توانید کلیه فایلهای dll را به صورت رایگان دانلود کنید و در پروژه های خودتان استفاده کنید.

در dllme.com هم می توانید فایلهای dll را به صورت رایگان دانلود کنید.

  • علی رضا جلایق

ماشین حساب فازی

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ
  • علی رضا جلایق

یک نکته در باب مطالعه و ایدگیری

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ

امروز مشغول مطالعه کتاب "مهارتهای مطالعه" از آقای بهرام طوسی بودم که ایشان در باب مطالعه و یادگیری مطلب جالبی را در کتاب آورده بودند،

که آن را در زیر آورده ام ، فکر می کنم به کار گیری نکته زیر کار ما را در یادگیری خیلی راحت می کند.

کسانی که در کار مطالعه، حفط مطلب و به یادآوری آن موفق ترند کار خاصی انجام نمی دهند فقط هنگام خواندن به کلمات و عبارت های کلیدی توجه می کنند و آنها را به ذهن می سپارند و هنگام بازپس دادن آن،  اصل مطلب را به سبک خودشان بیان می کنند به گونه ای که برای شنونده جالب به نظر می رسد.

فرق بین آنها با دیگر انسان ها مثل فرق بین اسفنج با چرخ گوشت است، اسفنج را وقتی در آب فرو می بریم آب را به خود می گیرد و بعدا عینا همان آب را پس می دهد اما چرخ گوشت گوشت را با فرم و شکل خاصی می گیرد و در پس دادن آن انداره و قطعه های گوشت را تغیر می دهد به گونه ای که با فرم و شکل اولیه کاملا متفاوت است آدم های با هوش مثل چرخ گوشت هستند ولی عامه مردم رفتاری شبیه به اسفناج دارند شاید به همین خاطر است که بعضی ها به نظر می رسد که خیلی چیز می فهمند یا باهوش هستند.

  • علی رضا جلایق

سایت خبری ایراکا

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ب.ظ

  

www.iraca.ir

 

سایت ایراکا با هدف دسترسی سریع دانشجویان به اخبار دانشگاهی و استخدام دانشجویان دانشگاه دولتی، آزاد و پیام نور، کلیه اخبار استخدامی از کلیه نقاط کشور را به صورت هر سه دقیقه یک بار بر روی صفحه اصلی خود قرار میدهد تا افراد بتوانند در کمتر از بیست و چهار ساعت، شغل مورد علاقه خود را بیابند.

  • علی رضا جلایق