وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

علیرضا جلایق

وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

پیوندهای روزانه
پخش زنده حرم مطهر

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

پی پال چیست؟

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۰ ب.ظ

پی‌پال (به انگلیسی: PayPal) یک شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن است. سامانه‌ی پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد. گستردگی و مقبولیت این سامانه بین سایت‌های اینترنتی و کاربران ناشی از هزینه‌های اندک آن در قبال خدمات، کاربرد آسان و امکانات کم‌نظیر آن است. یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی٬ دفاتر خدمات مالی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

  • علی رضا جلایق

ایمیل یک بار مصرف

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

بعضی از وقت ها ما نیاز داریم که در سایتهایی عضو شویم که شاید بعدا نیاز نداریم که به آن سایت سر بزنیم یا باید ایمیل را وارد کنیم تا لینک دانود برای ما ارسال شود، مشکلی که هست باید ایمیل خودمان را در اختیار آنها بگذاریم، برای این کار می توانیم از ایمیل یک بار مصرف استفاده کنیم.

سایت 10minutemail.com ایمیلی که مدت عمرش ده دقیقه است را در اختار ما قرار می دهد و بعد از ده دقیقه ایمیل از بین می رود، در این ده دقیقه ایمیل برای ماست و می توانیم با آن در سایتی که می خواهیم ثبت نام کنیم با هر کار دیگری با ان انجام دهیم.

  • علی رضا جلایق