وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

علیرضا جلایق

وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

پیوندهای روزانه
پخش زنده حرم مطهر

رازهای بزرگ آمازون

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ

 

کتاب رازهای بزرگ آمازون

درسهایی از موفقیت برترین خرده فروش اینترنتی

نوشته علی محمد آقازمانی انتشارات ناقوس چاپ اول 1392

امازون

این کتاب سرگذشت آقای بزوس بنیان گذار سایت آمازون را بررسی می کند و از کودکی، نوجوانی و جوانی او سخن به میان آورده قصه این که چه اتفاقی افتاد که جف تصمیم گرفت سایت آمازون را طراحی کند.

او از بهترین شغلی که داشت استعفا داد تا بتواند آمازون را راه اندازی کند در سال 1975 او یک ریسک بزرگ کرد که هیچ کس حاضر به انجام آن نبود و کسی امید نداشت این ریسک بتواند تا این اندازه برای او  سود و منفعت داشته باشد.

در این کتاب روش های فروش آمازون، مشتری مداری آمازون و هم چنین چگونگی رقابت با رقبای آمازون مطالب جالبی بیان شده است مثلا این که آمازون همیشه سعی می کند با ارائه خدمات بیشتر و هزینه تمام شده کمتر برای محصولات مشتریان را ترغیب کند که از آمازون خرید کنند و اینکه آقای بروس اعتقاد دارد هنوز تبلیغ دهانی از فرد به فرد بهترین نوع تبلیغ برای یک شرکت یا فروشگاه است.

امیدوارم شما هم با مطالعه این کتاب با روشهای تبلیغ و فروش آمازون بیشتر آشنا شوید و بتوانید تجارت موفقی را در فضای اینترنت داشته باشید.

برای خرید این کتاب می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

انتشارات ناقوس

  • علی رضا جلایق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی