وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

علیرضا جلایق

وب بلاگ شخصی علیرضا جلایق

پیوندهای روزانه
پخش زنده حرم مطهر

چگونه سایت خود را به درگاه پی پال وصل کنیم؟

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

پی پال یکی از پر استفاده ترین حساب های اینترنتی دلاری است. در حال حاضر اکثر وبسایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی از این حساب پشتیبانی می کنند و شما می توانید کالایی را خریداری کنید و با حساب پی پال خود مبلغ آن را پرداخت کنید.  اگر شما صاحب یک وب سایت یا فروشگاه هستید و می خواهید که سایت خود را ارتقا دهید تا افراد از طریق حساب پی پال هم بتوانند از شما خرید کنند، این مطلب را به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

دریافت پرداخت های پی پال

یک از راه های بسیار ساده اضافه کردن دکمه پرداخت (Payment button) پی پال در سایت  است. به این صورت که شما وارد حساب پی پال خود می شود و یک دکمه خرید برای کالای مورد نظرتان ایجاد می کنید، سپس یک کد HTML تولید می شود، با کپی کردن  آن در قسمت سورس کد صفحه خرید، یک دکمه خرید پی پال در صفحه مشخص می شود. هر گاه کسی بخواهد خرید کند، روی آن دکمه کلیک می کند و بعد وارد سایت پی پال می شود و خرید خود را انجام می دهداگر یکی از ابزارهای سایت وب گذر را به سایت اضافه کرده باشید، توضیحات من را متوجه می شود. .(در اینجا می توانید جزئیات بیشتر را ببنید.)

این یک روش ساده و مطمئن از لحاظ امنیت است، و در همه سیستم عامل ها، موبایل، تبلت، کامپیوتر شخصی و مک قابل استفاده است.

دریافت پرداخت های مستقیم از طریق کارت اعتباری

 

این روش برای سایت فروشگاه های بزرگ و سایت هایی که حجم تراکنش بالایی دارند کاربرد دارد و البته استفاده از این روش به آسانی روش اول نیست و کسی که می خواهد این کار را انجام دهد باید حتما با برنامه نویسی آشنا باشد. در این روش شما می توانید کنترل بیشتری روی تراکنش ها داشته باشید و گزارش های دلخواه خودتان را از پرداخت ها بگیرید (در اینجا می توانید توضیحات بیشتر را ببیند).

برنامه نویس یا طراح سایت می تواند با استفاده از رابط های برنامه کاربری (APIs) پی پال پرداخت های خریداران را که از طریق کارت های اعتباری (credit or debit card) (در خارج از این کارت ها برای پرداخت استفاده می کنند) پرداخت انجام داده اند را بررسی کنند.

 

نظرات (۱)

از اطلاعاتی که در اختیار دیگران می ذارین بسیار ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی